Lets make it official!

Who's your pick?

  • Alicia Keys

    Votes: 25 65.8%
  • Rhianna

    Votes: 4 10.5%
  • Beyonce

    Votes: 9 23.7%

  • Total voters
    38

dacalion

Hands Of FIRE!
*** ill o.g. ***
Battle Points: 220
This is the biggest issue in the lab when it comes to hot chicks. IMO, it's always whos bangin at the moment but anyway, I want my illfam to settle the dispute.

Who's the finest? Based on looks only...

dac
 

dacalion

Hands Of FIRE!
*** ill o.g. ***
Battle Points: 220
After seeing AK in the Empire State of Mind video...all I can say is JEEEZ-US. But I gotta stay neutral.

dac
 

Ash Holmz

The Bed-Stuy Fly Guy
*** ill o.g. ***
Battle Points: 207
gotta go w/ beyonce... if based on looks alone, her body is unreal lets face it. . but damn thats close. alicia seems like she would make a better mate tho, and ill take that weight. its good weight. shapely and curvy weight. based on personality + looks I would def go with alicia. but to answer ur question i gotta be honest and say Beyonce. Rhianna is not even in the running as far as im concerned. she is hot, ive seen her in person up close to confirm this (before she got all gothic and shit), but she aint touching them two. u could show a movie on her forehead.
 

Sucio

Old and dirty...
*** ill o.g. ***
Battle Points: 284
Alicia Keys......she got that lil hood swag to her.....Beyonce (although the more attractive) would worry more about her looks when you're beatin it...Alicia Keys looks like she would take it and be rough with it..

Rhianna....LOL even though the bitch is dope, she doesn't fit in their category..
 

dacalion

Hands Of FIRE!
*** ill o.g. ***
Battle Points: 220
Wow, Im really shocked that Rhianna isnt getting ANY love...lol, AK is definitely my type but NO love for Rhi is harsh. I think shes sexy, thick and shes the youngest of the 3.

I agree with Ash...her Gothic look was a step backwards but like Relic said..."she could still get poked..."

Dont y'all sleep on Rhi, shes a bad chick too. You gotta give her credit for taking the best ass-whooping that C. Brown could dish out and keep it moving.

dac
 

Ozmosis

Sound Tight Productions
*** ill o.g. ***
Battle Points: 160
All three are hot to me and would get it all day. But ill go with Beyonce as long as her makeup is on. B looks terrible without her makeup, because she dosn't get enough sleep IMO. Doin shows and interviews first thing in the morning I think is wearing on her.
 

sYgMa

Making head bangers!!!
*** ill o.g. ***
Battle Points: 26






Its a question of body over face, really...
 

Fade

Beat Scientist
Administrator
*** ill o.g. ***
Battle Points: 1
Rihanna is a retard.

Alicia is fine but she looks like she'd have bad breath.

Beyonce's body is what gets my vote, although she looks like she'd be annoying.

But if you're talking about just hitting it, then ya Beyonce. Who cares about their personality really.
 

Benny BuKu

BAD NEWS
*** ill o.g. ***
Alicia is fine but she looks like she'd have bad breath.QUOTE]

lmao- yooooo....I'm here at work and I can't stop laughing.

but ok....Rihanna could get it. Any one of you who say you wouldn't smash is crazy.
That being said....Alicia Keys is gorgeous...and I'm feelin the weight she put on. Seems like she's def wifey material.
But Beyonce......RIDICULOUS!
She's fine as hell. Face and body.....outta control.

Honorable mention to Shakira!
 

dacalion

Hands Of FIRE!
*** ill o.g. ***
Battle Points: 220
LMAO @ Fade..."she looks like she got bad breath"...that may be true but she also looks like her pu-nanny smells like carnation milk...hahaha.

Just for kicks I found this on the web...

Body Measurements
Rihanna - 34/24/36

Beyonce - 35/26/42

Alicia - 36/26/44



dac
 

Members online

Latest Beat It Up! Results
Beat #1
4 votes
Beat #3
0 votes
Beat #2
0 votes

ill resources

Top